З 1 травня 2019 року вступив в дію Закон України «Про житлово-комунальні послуги», в межах якого відповідальність споживача за непогашену заборгованість стала більш жорсткою.
Закон передбачає нарахування пені за кожний день прострочення оплати за отримані комунальні послуги, обмеження та припинення надання послуги в цілому.
Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем), якщо договором не встановлено інший термін.
У разі заборгованості пропонує укласти договір реструктуризації, рекомендує оформити субсидію та встановити лічильник. Проте, якщо споживачі послуг не реагують та накопичують заборгованість, підприємство змушене буде вживати заходи з припинення водопостачання та водовідведення.
За більш детальнішою інформацією звертайтесь до Служби обліку реалізації води і стоків за адресою:
вул. Гетьмана Сагайдачного, 12, т.: (0472) 38-46-38;(0472) 54-32-98;(0472) 63-38-35;(093) 360-49-21;(093) 360-49-25;(067) 691-20-05;(050) 384-63-85;(067) 627-78-92.
Графік роботи:
понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00
п'ятниця — з 8.00 до 16.00
обід.перерва – з 12.00 до 12.48
За інформацією прес-служби КП "Черкасиводоканал"
Читайте також: Купають котів та миють ноги: як черкащани використовують питні фонтанчики.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram