Черкащани зможуть надрукувати квитки, заброньовані через інтернет

05 червня 2015, 17:00

1310644697_bilety-na-poezd1

У квиткових касах Черкаського залізничного вокзалу встановлено сканери штрих-коду, які дозволяють вивести на друк проїзний документ оформлений через інтернет без додаткового набору інформації квитковим касиром.

Така технологія істотно скорочує час оформлення проїзних документів. Окрім вокзалу станції Черкаси такі сканери встановлено в 11 квиткових касах на залізничних вокзалах Одеси, Херсону, Миколаєва та  Кіровограду. Про це повідомляє "Економіка сьогодення" з посиланням на прес-центр Одеської залізниці.

Також забезпечено можливість безготівкової оплати проїзних документів платіжними картками системи НСМЕП і міжнародних платіжних систем VISA, Master Card, для цього у касах вокзалів встановлено 50 POS-терміналів (з них 35 в 2014 році). У 2015 році заплановано розширити існуючу мережу POS-терміналів до 76 одиниць.

З метою підвищення сервісу обслуговування пасажирів запроваджено ще одне технологічне нововведення в цьому напрямку – це реалізація можливості пасажирам з самостійно роздрукованими посадковими документами (без звернення до квиткової каси) здійснювати посадку в поїзд. У результаті роботи проведеної у 2014 році усі поїзди формування Одеської залізниці, які курсують у внутрішньодержавному сполученні, забезпечені пристроями для зчитування інформації з проїзних документів.

Всього на вокзалах Одеської залізниці пасажирам надають близько 50 видів послуг, 40-45% з яких становить оформлення проїзних документів і операції пов’язані з оформленням проїзних документів (повернення, переоформлення, поновлення). Обслуговування пасажирів здійснюється на 194 станціях, у тому числі 13 вокзальних комплексах: Одеса-Головна, Херсон, Миколаїв, Шевченка, Черкаси, Кіровоград, Знам’янка, Котовськ, Роздільна, Вапнярка, Первомайськ-на-Бузі, Помічна, Олександрія.

У цілому по залізниці для оформлення проїзних документів встановлено 331 термінал квитково-касового обладнання автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями Укрзалізниці (з них 215 – квиткові каси, 65 – довідкових, 40 – службових, 11 – диспетчерських терміналів). Для забезпечення якісної і стабільної роботи термінального обладнання до періоду масових літніх перевезень працівниками вокзалів сумісно з представниками інформаційно-обчислювального центру, служби сигналізації та зв’язку проведено технічні обстеження обладнання, виконано необхідні профілактичні роботи.

 

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору