Управління Пенсійного фонду України в м. Черкасах повідомляє про впровадження з 1 червня 2016 року централізованої системи призначення та виплати пенсій.
Про це повідомила заступник начальника управління ПФУ в м. Черкаси Наталія Сергієнко, пише УНН-Центр.
“Ми запроваджуємо автоматизовану обробку даних і документів з тим, аби громадяни максимально мали доступ до послуг Пенсійного фонду незалежно від місця проживання. Така система надасть можливість не лише відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян. Відмінність нового механізму обслуговування полягає в тому, що пенсіонер самостійно за бажанням обирає орган Пенсійного фонду України, до якого звертається за призначенням пенсії. При цьому, рішення про призначення пенсії буде прийматись тим органом, на території обслуговування якого пенсіонер проживає (зареєстрований). Запроваджується автоматичне формування заяви про призначення пенсії, оцифрування всіх поданих документів та формування електронної пенсійної справи”, — роз’яснює Наталія Сергієнко.
Фахівці управління запевняють, що після потрапляння в електронну пенсійну справу, інформація буде оброблятися за допомогою централізованої системи призначення та виплати пенсій. Водночас система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливить втрату персональних даних і витік інформації.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram