Черкащанам нагадали, для чого потрібна повірка лічильників

18 серпня 2017, 08:06

Повірку лічильника потрібно здійснювати кожні чотири роки з дня попередньої повірки. Цей інтервал називається міжповірочним. Він вказується у паспорті. Виробник гарантує десять-дванадцять років стабільної роботи, після чого прилад обліку потрібно замінити на новий. Адже, при тривалому користуванні приладом у ньому накопичується бруд та іржа, тому при повірці лічильника у спеціальній лабораторії КП «Черкасиводоканал» відбувається промивка механізму. Крім того, кожен прилад проходить гідравлічні випробування, інформує КП «Черкасиводоканал» ЧМР.

Визначити самостійно чи правильно працює лічильник – неможливо. Це мають робити професіонали у спеціальній лабораторії. Також, повірку можна виконати і в дома. Це робиться за допомогою спеціальної мобільної установки для повірки.

Після повірки в паспорті лічильника ставиться відмітка, або видається спеціальне свідоцтво, а на прилад наноситься унікальне тавро. Якщо лічильник не відповідає метрологічним стандартам, це засвідчується довідкою про його непридатність.

Що ж стосується вартості цієї послуги, то ознайомитися з інформацією можна на офіційному сайті КП «Черкасиводоканал» або за телефонами: 38-45-38, 33-43-18 – енергослужка; 31-95-01, 45-22-55 – загальний відділ.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору