Після декількох місяців вимушеної роботи в онлайн режимі через карантинні обмеження Черкаський ЦОС нарешті відкриває свої двері для відвідувачів. Перед цим була проведена велика робота із забезпечення зручного і при цьому безпечного обслуговування як для споживачів, так і для самих працівників центру.
Заходи безпеки суттєво змінили Черкаський ЦОС – на кожному робочому столі з’явилися захисні екрани, які запобігають поширенню інфекційних хвороб та сприяють дотриманню соціальної дистанції між фахівцями центру та споживачами – а це надзвичайно важливо в умовах карантину, що триває у нашій країні.
Обслуговування споживачів відбуватиметься із дотриманням усіх необхідних санітарних та протиепідемічних вимог як з боку персоналу Товариства, так і відвідувачів. Приміщення оброблятимуться та дезінфікуватимуться кожні дві години, персонал працюватиме у засобах індивідуального захисту, зберігаючи соціальну дистанцію.
Відповідні вимоги висуватимуться і до відвідувачів – вхід до приміщення можливий лише за наявності захисної маски, після обробки рук дезінфікуючим засобом та проходження безконтактного температурного скринінгу. Обов’язковою вимогою для доступу споживачів до приміщень ЦОС є відсутність в них симптомів респіраторних захворювань.
За інформацією пресслужби ТОВ "Черкасиенергозбут"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram