Про що вона? Куди рухається? Що нового? Готова ділитися з вами цією інформацією після ретельного вивчення колекцій.⠀
Я завжди за те, щоб не копіювати сліпо, а зрозуміти філософію, вловити цю нитку задуму дизайнерів і розумно застосувати до себе. Взяти їх історію образу і переписати під себе!
Так, і на перший план зараз виходить не мода, а наша індивідуальність і персональний стиль.
Зараз важливо:
- як ми стилізуємо одяг, який обираємо;
- на скільки гармонійно ми вписуємо цей одяг в свій поточний гардероб.
Сучасна мода не категорична. У ній величезна різноманітність трендів. І кожен може знайти своє! Адже тренд - це напрямок, який можна адаптувати практично під будь-який типаж зовнішності. Головне - знати свої основні характеристики та вміти ними користуватися.⠀
Наступний важливий момент - мода не існує окремо сама по собі! Вона відображення того, що відбувається в нашому суспільстві. І це було яскраво продемонстровано в показах весна-літо 2021. Тому дивуватися не варто.
Що ж показали і які історії суспільства продемонстрували дизайнери?
АГЕНДЕРНІСТЬ. Мода стає все більш універсальною і все більше на показах позицій унісекс, які підходять абсолютно всім, незалежно від того - чоловік ви чи жінка.
ЗРУЧНІСТЬ. Функціональність. На колекції дизайнерів впливає все більша потреба в зручності, у комфорті, в необхідності почуття безпеки, яке більш гостро постало після всіх подій 2020 року.
РУЧНА ПРАЦЯ. Це особливо цінується зараз. Тобто - те, що створюється вручну при створенні тієї чи іншої моделі.
ПОЗАЧАСОВІСТЬ.. Це коли ви можете носити ту чи іншу модель, міксуючи, даючи їй нове життя, поєднуючи по-різному. Тобто речі залишаються з нами надовго, і ми використовуємо їх багато-багато разів.
ТАКТИЛЬНІСТЬ. Комфорт. Використовуються приємні на дотик тканини в колекціях. Дизайнери намагалися вбудувати це максимально.
ОВЕРСАЙЗ. Триває тенденція на оверсайз і одяг, як кокон. В який можна затишно загорнутися і відчути почуття захищеності, затишку, впевненості, безпеки.
ОДЯГ ДЛЯ СНУ ТА ДОМУ. Такий одяг тримав нове прочитання і вплинув на всі асортиментні групи. Ідея домашнього вогнища починає переноситися і в інші сфери життя.
ДИСКО. Блиску і паєток було чимало. На це вплинула відсутність вечірок, яскравих заходів. Стираються межі між ошатним і повсякденним одягом. І з одного боку ми бачимо мінімалізм - лаконічні, чіткі вивірені лінії, а з іншого боку - сексуальність і жіночність.
УСВІДОМЛЕНЕ ЕКОЛОГІЧНЕ СПОЖИВАННЯ. Це дуже широкий напрямок, який зачіпає багато аспектів. Але я в усьому цьому торкнуся лише одного, який яскраво проявився саме в цьому сезоні - вторинне використання тканин. До нього була прикута максимальна увага. Деякі дизайнери використовували залишки тканини, яка збереглася у них з минулих колекцій. Наприклад, це можна побачити в показі Dolce & Gabbana.
МАКСИМАЛЬНА ПОЄДНУВАНІСТЬ. Формувалися капсули, одяг, який максимально поєднується і всередині, і між собою, що допомагає грамотно управляти гардеробом.
МОНОХРОМ і збільшення кількості яскравих кольорів.
ТРИКОТАЖ. Кількість трикотажу в колекціях стрімко зростає. Знову ж таки, на це впливає і те, що багато хто став більше часу проводити вдома і стали більше цінувати зручність.