Обленерго запровадило особистий електронний кабінет для юридичних осіб

16 березня 2018, 07:21

Юридичні особи, які користуються послугами ПАТ «Черкасиобленерго», зможуть користуватися перевагами особистого електронного кабінету. Особистий кабінет для юридичних осіб запроваджує для користувачів ПАТ «Черкасиобленерго». 

Доступним для споживачів цей сервіс став з 16 березня.

Користуватись ним матиме можливість кожна юридична особа, яка укладе відповідну додаткову угоду із РЕМ. Тобто вона зможе отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП) - унікальний ключ особового рахунку, який дозволить користуватися перевагами електронного обслуговування на сайті компанії.

- Кілька місяців тому ми впровадили сервіс «Особистий кабінет побутового споживача» ПАТ «Черкасиобленерго». А сьогодні представляємо новий сервіс – кабінет для юридичного споживача Товариства, який називається «Особистий кабінет юридичного споживача». Це новітній сервіс представлений, насамперед, вимогами 21-го сторіччя. Ми повинні перейти від паперового документообігу і дати можливість нашому споживачу надсилати документи в електронному вигляді. Тобто перейти на електронний документообіг. Це зменшить черги, спростить споживачам процедуру надання даних лічильника та покращить якість обслуговування. У цьому сервісі вони зможуть підписувати електронним цифровим підписом свої документи, що передбачено законодавством України. Ми зі своєї сторони підписуємо їх своїм цифровим підписом. Тобто, документи в електронному вигляді матимуть юридичну силу, і споживачам не потрібно буде ходити у РЕМи, щоб виконувати щомісячну рутинну процедуру надання електронної документальної звітності щодо спожитої електроенергії. Більше того, у цьому сервісі можна направляти нам в електронному вигляді рахунки, акти за спожиту електроенергію і таке інше. Більше того, ці споживачі зможуть надсилати нам по електронній системі документи підписані ЕЦП, запити на збільшення потужності замовлення щомісячного споживання тощо, - розповів директор із інформаційних технологій та зв’язку ПАТ «Черкасиобленерго» Олексій Шевченко. 

- Наша компанія йде шляхом вдосконалення. Цей сервіс позбавляє споживачів зайвого клопоту, обов’язкових походів до РЕМів, і дозволяє їм значно економити свій час. У подальшому будемо враховувати побажання споживачів і вдосконалювати сервіс, - підкреслив комерційний директор ПАТ «Черкасиобленерго» Ігор Дмитрієв. 

За словами керівників Товариства, новий сервіс цілком здатний стати популярним. Адже аналогічною послугою, яку не так давно запровадили для побутових споживачів, на сьогодні вже користується 14 тисяч абонентів.

Приблизно така ж кількість людей передає показники без реєстрації, адже сайт передбачає і таку можливість.

Тим часом, не менш популярною послугою прийому звернень громадян по телефону, яку провадить кол-центр Товариства, вже користується близько 25 тисяч абонентів.

За повідомленням прес-служби ПАТ "Черкасиобленерго".

Вгору