За рік своєї роботи Управління патрульної поліції у м. Черкаси прийняло та опрацювало 84 тис. звернень громадян. У середньому - це близько 230 звернень на добу, повідомив під час прес-конференції начальник Управління Олександр Кокоба.
- Із загальної кількості звернень трохи бліьше 50 тис. звернень надійшло через чергову лінію 102. Більше 32 тис. - самопризначені співробіниками поліції під час чергування. Тобто, коли патрульні бачили правопорушення, вони самі починали його документування, - розповів головний патрульний міста.
За його словами, найбільше зареєстровано звернень інформаційного характеру, коли люди не телефонували до чергових, а безпосередньо звертались до поліцейських, якщо бачили якесь порушення. Таких зверненнь зафіксовано понад 13 тисяч.
Далі лідерство між собою ділять звернення про міжособистісні конфлікти - близько 5 тис., крадіжки - близько 5 тис., сімейні сварки - близько 3,5 тис., адмінправопорушення і дорожньо-транспортні пригоди - по 2, 5 тис. звернень.
- Середній час прибуття екіпажу патрульної поліції з моменту отримання завдання на планшет до фактичного місця події становить 6 хвилин 26 секунд. Середній час обслуговування події та її оформлення становить 50 хвилин 17 секунд, - зазначив Олександр Кокоба.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram