Впродовж вересня пожежно-рятувальні підрозділи управління ДСНС 67 разів виїздили на виклики, які в подальшому виявилися хибними. Перші дні жовтня не стали виключенням, і співробітникам Служби порятунку довелося виїжджати на три таких виклики.
Управління ДСНС звертається до любителів розіграшів. Перш ніж обрати для розваг телефонний номер «101» треба знати, що поспішаючи на вигадане «замінування», «пожежу», чи ще якусь іншу надзвичайну подію, рятувальники не зможуть вчасно відреагувати і надати оперативну допомогу тим, хто її в цей час дійсно потребує. І під час реагування працівників Служби порятунку у хибному напрямку, паралельно може надійти інформація про дійсно реальну біду. У такому випадку перенаправлення підрозділів з одного виклику на інший або з іншого підрозділу призводить до втрати дорогоцінних хвилин, які для потерпілих можуть стати вирішальними.
Повідомляючи про нібито екстрену ситуацію, люди не завжди замислюються про наслідки своїх дій. Вони не розуміють, що кожен помилковий виклик завдає великої шкоди не тільки державі, але й усім громадянам. Адже перевірка таких дзвінків передбачає чималі фінансові витрати (хибний виклик обходиться бюджету близько 20 тисяч грн), багато спеціалістів екстрених служб відволікаються від виконання основних завдань.
Тож Державна служба України з надзвичайних ситуацій вкотре звертається до громадян, набираючи номер телефону екстреної служби і повідомляючи неправдиву інформацію, ви не лише порушуєте закон, але й, можливо, піддаєте ризику життя інших людей.
За інформацією ДСНС України у Черкаській області
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram