Яндекс вивчив, як змінився Твіттер в Україні та Черкаській області за рік

22 листопада 2014, 15:24

Із липня 2013 року до липня 2014-го кількість твіттер-акаунтів і у Черкаській області, і загалом в Україні різко зросла, а їхня активність збільшилася. Найімовірніше, це пов'язано з бурхливим громадсько-політичним життям у країні — Євромайданом та подальшими подіями.

Основні цифри та факти:

За даними Пошуку у блогах Яндекса, у січні та липні 2014 року в українському Твіттері двічі відбувалося різке збільшення кількості користувачів. Перший раз був, очевидно, пов'язаний із Євромайданом. Другий — із авіакатастрофою у Донецькій області. Половина усіх реєстрацій протягом липня 2014 року припала на день падіння "Боїнга" та наступний.

У Черкаській області кількість акаунтів за рік збільшилась у 2,67 раза — з 3 тис. до 8 тис., причому понад 2 тисячі нових акаунтів з’явилися у липні 2014 року. Зараз область — 14-та в Україні за кількістю акаунтів у Твіттері.

Спочатку Євромайдан не суттєво вплинув на активність користувачів із Черкас. Натомість у лютому цього року кількість опублікованих повідомлень різко зросла: середня кількість твітів в області на день порівняно з листопадом збільшилася втричі — з 600 до 1800. А найактивнішим за кількістю публікацій на день став липень. За 17 і 18 липня — два дні із найбільшою кількістю твітів — в українських акаунтах з'явився майже мільйон повідомлень, причому майже 16 тисяч із них — із Черкас та області.

До 21 листопада середня довжина твіта українською у країні становила близько 90 символів, а після — понад 100. Водночас довжина твітів російською практично не змінилася — близько 80 знаків у середньому твіті.

Найпоширенішим хештегом від початку Євромайдану до кінця липня 2014 року в українському Твіттері залишався #євромайдан. Якщо підсумувати усі згадування хештегів із різними варіантами написання слова "Євромайдан" українською, російською та англійською мовами (#євромайдан, #евромайдан, #euromaidan тощо), то з листопада 2013-го до липня 2014 року у Черкасах і області їх ужили близько 2 тисяч разів, а загалом у країні — понад 700 тисяч разів.

Велика кількість з-поміж часто згадуваних хештегів в українському сегменті Твіттера з'явилася або набула популярності під час Євромайдану та подальших подій. Більшість цих тегів виходила на пікові значення згадуваності в одні й ті самі дні: 18‒22 лютого, на початку і в середині березня, у середині квітня, наприкінці травня, а також на початку липня 2014 року.

aHR0cHM6Ly9pbWctZm90a2kueWFuZGV4LnJ1L2dldC8xNTU5Ny80OTM2OTkxOC4zNy8wXzk4NTIxXzkzODcwM2YwX1hMLnBuZw

Більшість персон із тих, кого найчастіше згадували в повідомленнях українські користувачі Твіттера у період Євромайдану та після нього, так чи інакше пов'язана з політикою.

Безымянный

Поділитись

Коментарі

Вгору