Черкаський аеропорт може стати бюджетоутворюючим. Так вважає очільниця комунального підприємства “Аеропорт Черкаси” Олена Качуріна, пише "Інфоміст".
Директорка пригадує, що на перших міжнародних рейсах аеропорт суттєво підзаробив. – Якщо сідає боїнг на 100 осіб – це 2 години роботи аеропорту. За цей час підприємство заробляє 70 тис. грн. Наприкінці 2016-го року депутати Черкаської обласної ради проголосували за виділення двох мільйонів гривень на виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію КП “Аеропорт Черкаси”.
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації були розпочаті, але всі кошти освоїти не встигли. Тому їх довелося виділяти знову. Проектно-кошторисна документація дасть змогу у майбутньому претендувати на додаткове фінансування, яке передбачене Постановою КМУ від 24 лютого 2016 року “Про затвердження Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року”.
– Шкода, що за аеропорт взялися практично в останню чергу, хоча цей об’єкт дійсно може стати бюджетоутворюючим. Деякі депутати розглядають його просто як шмат землі. Не всі розуміють, що реконструкція аеропорту суттєво пришвидшить розвиток регіону. Ті ж інвестори прилітатимуть не до Києва, а одразу в Черкаси, зароблятимуть і перевізники, і готелі. Область оживе. Часто говорять: навіщо нам аеропорт, якщо у нас недалеко Київ. Подивіться, як літає Європа, а як ми (показує онлайн-карту польотів літаків системи “Флайтрадар”, – ред.). Чим більше літаків, тим нижчі будуть ціни на квитки. У нас дуже зручне місце розташування, все потрібно використовувати, – розповідає Олена Леонідівна.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram