Як вивести канал YouTube в топ у 2019 році

14 листопада 2018, 10:11

Як вивести канал YouTube в топ у 2019 році

Із кожним роком кількість YouTube-каналів значно збільшується. Внаслідок цього росте конкуренція серед блогерів, практично в усіх популярних тематиках. Щоб поцілити в топ, необхідно вкладати дедалі більше сил, бо інакше частку аудиторії забере хтось інший.

Щоб не втратити аудиторію та успішно розвивати канал, необхідно комплексно підходити до його просування: застосовувати всі доступні інструменти внутрішньої оптимізації, підключати просування в соцмережах, підвищувати якість контенту. Детально про всі сучасні тенденції в просуванні свого каналу розберемося разом з експертами AIR Academy – найпопулярнішої в Україні освітньої платформи для блогерів.

Робити акцент на технічну якість контенту

Фахівці радять перш за все звернути увагу на технічну якість контенту. У 2018 році навіть у смартфонах з’явилося по декілька високоякісних камер, тому знімати ролики в низькій роздільній здатності – неприйнятно.

Щоб бути в топі, треба:

  • придбати якісну відеокамеру, цифровий фотоапарат або смартфон. Відеозйомка у деяких блогерів, з кількістю підписників у 1 млн і більше, проходить виключно на смартфони. Найбільш популярними для таких потреб є флагмани від компаній Apple, Samsung та Google;
  • подбати про якісний запис звуку. Стаціонарний та портативний мікрофони – обов’язкові супутники сучасного відеоблогера;
  • навчитися монтувати ролики, або віддавати монтаж на аутсорс. Більшість популярних відео в першу чергу якісно змонтовані, з необхідними звуковими ефектами та візуальними переходами.

Робота в кадрі: як і де цьому можна навчитись

А ось із роботою в кадрі справи дещо цікавіші. Щоб навчитись взаємодіяти з аудиторією, контролювати увагу глядача та розвинути дикторські якості, треба опановувати певні навички. Звичайний факультет журналістики в будь-якому ВНЗ країни неспроможний дати актуальні, важливі саме для роботи в YouTube, знання. Тому, вчитися треба в успішних експертів, знайти яких в Україні можна лише в одному місці – AIR Академії.

Багатьом блогерам знайома ця компанія в якості надійної партнерської медіа мережі, але її освітня платформа не менш відома в Україні. Освітні курси AIR Academy, такі як Level Advanced - https://academy.air.io/bloggers/advanced, дозволяють блогерам вийти на новий рівень популярності. І якщо хочеться навчитися правильно працювати з аудиторією, то обов’язково слід відвідати один із курсів академії.

5 рекомендацій із правильної оптимізації відео та роботи з аудиторією

Створивши привабливий контент, можна розраховувати на лояльність аудиторії та її інтерес. Але щоб відео потрапляли в рекомендовані до користувачів, треба запускати рекламу на YouTube та подбати про пошукову оптимізацію.

Рекламу можна підключати після того, коли канал набере достатньо переглядів і підписників для початку монетизації. А щоб це сталося швидше, треба самостійно проводити таку оптимізацію роликів:

  • малювати привабливі обкладинки для кожного відео;
  • робити SEO-оптимізовані, клікабельні заголовки;
  • робити детальний опис кожного відео;
  • максимально детально прописувати пошукові теги.

Щоб бути в топі, треба постійно вчитися і вдосконалювати себе та контент. А якщо вкладати в цю справу частинку свого серця – відеоролики обов’язково знайдуть свою аудиторію та набудуть гідного поширення.

Вгору