Основна мета будь-якого підприємця — отримання прибутку. Збільшити його можна шляхом збільшення обсягів продажу товарів та послуг. Це можна зробити за допомогою маркетингових засобів. Але вони потребують значних фінансових вкладень. Інший шлях — підвищення якості обслуговування клієнтів. Для цього існують платформи для управління взаємовідносинами з контрагентами або Customer Relationship Management.
CRM-програма — це сервіс, за допомогою якого збирається та зберігається інформація щодо кожного клієнта, ведеться статистика замовлень і сплат, розробляються воронки продажів. За допомогою звітів платформа дає можливість аналізувати роботу менеджерів, обсяг здійснюваних ними продажів, розмір прибутку від кожного окремого менеджера та витрати на кожного контрагента.
Яку CRM систему обрати для використання
Для обліку взаємодії з клієнтами розроблено багато сервісів. Найбільш відомі 1С Бітрікс, Asana. Однак в них є спільна вада — вони не інтегруються з системою обліку, тому всі дані необхідно вносити двічі в різні системи. Вартість їх використання окупається довго та лише за умов великих обсягів продажів.
Економічно більш вигідними для малого та середнього бізнесу будуть універсальні сервіси для обліку з можливостями Customer Relationship Management. Наприклад, CRM система на dilovod.ua від розробників з України. Онлайн-бухгалтерія Dilovod має всі базові можливості CRM, такі як ведення клієнтської бази, реєстрація контактів з клієнтами, статуси клієнтів, задачі співробітників. Але разом з цим Dilovod пропонує можливості звітності — в цьому ж сервісі можна подивитись продажі за окремими клієнтами, інформацію по товару (ціни, наявність), сформувати замовлення постачальнику.
Можливості CRM-сервісу від Dilovod
Хмарна платформа «Діловод» має CRM-систему, доступ до якої користувачі отримують через браузер. Встановлювати додаткові програми на комп’ютер в такому разі не потрібно. Тож можна організувати віддалену роботу співробітників.
Можливості сервісу:
Керування інформацією про контрагентів з присвоєнням категорій за стадією відносин у воронці продажів.Планування ділових контактів менеджерів та аналіз ефективності їх роботи. Керування договірними відносинами та контроль виконання угод. Контроль своєчасності виконання замовлень та автоматизація їх обробки.Перевірка якості роботи менеджерів з метою розрахунку винагороди залежно від обсягів продажів.Аналіз продажів з метою вибору більш прибуткових сфер діяльності та відмови від збиткових угод.
Чи варто використовувати CRM
Економічний ефект від використання CRM онлайн у разі правильної інтеграції в бізнес-процеси підприємства проявляється вже на 1–2 місяць від моменту початку використання. У разі вибору сервісу «Діловод» як платформи для взаємодії з клієнтами можна за мінімальні гроші отримати інструмент для бухгалтерського обліку, управління компанією та підвищення якості обслуговування клієнтів.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram