Як на Черкащині працюватимуть ЦОП у новорічні та різдвяні свята

29 грудня 2014, 10:11

1

Головне управління ДФС у Черкаській області у зв’язку із запитами платників щодо режиму роботи центрів обслуговування платників (ЦОП) Черкаської області поточного місяця та у січні 2015 року повідомляє, що наразі центри  працюють у штатному режимі, послуги платникам у центрах надаються з урахуванням графіків відключення електроенергії у населених пунктах області.     

З метою своєчасного та якісного надання адміністративних та консультаційних послуг платникам податків та прийняття податкової звітності центри обслуговування платників будуть працювати 2, 3, 8–10 січня 2015 року у режимі чергування.

1 та 7  січня – вихідні; 5 та 6 січня 2015 року – звичайні робочі дні. 

Для оперативного вирішення проблемних питань (зволікання з прийманням звітності, необґрунтована відмова прийняття звітів, невмотивоване порушення режиму роботи ЦОП тощо) пропонуємо платникам негайно повідомляти про це за номером телефону спеціальної гарячої  лінії ГУ ДФС в області 33-91-34.

Нагадуємо, на території Черкаської області, для забезпечення комфортних умов платникам податків і зборів, надання безоплатної правової допомоги, оперативного приймання податкової звітності, надання адміністративних послуг, діє 22 центри обслуговування платників. Усі ЦОП мають однакову структуру, яка включає зал (секцію) видачі довідок та дозвільних документів, зал (секцію) прийому звітності та кореспонденції, а також зал (секцію) обслуговування платників. Крім того, сервісні центри обладнані залами очікування з Wi-Fi та плазмовими екранами для трансляції важливої інформації. При необхідності консультант-модератор допоможе у пошуку необхідної інформації, розміщеної на стендах, для заповнення документів. В усіх центрах обладнаний куточок платника податків, де можна скористатися послугами Інтернет і отримати необхідну інформацію. Встановлені скриньки для зауважень та пропозицій від  відвідувачів.

З початку року через місцеві центри обслуговування платників Черкаської області прийнято та розглянуто понад 330 тисяч звернень платників щодо  отримання адміністративних та консультаційних послуг.

Поділитись

Коментарі

Вгору