Види зовнішньої реклами та її особливості

17 липня 2023, 15:51

Зовнішня реклама — ефективний та дієвий спосіб масового маркетингу. Він направлений на надання інформаційного та рекламного характеру на велику кількість аудиторії одночасно. Вже по самій назві стає зрозуміло, що вона розміщується поза приміщення, на відкритому просторі.

Призначення зовнішньої реклами полягає в тому, щоб візуально в багаторазовій кількості інформувати людей про певні послуги та товари цільову аудиторію. Зазвичай, зовнішня реклама використовується на великих площинах для того, щоб люди могли зручно роздивитися пропозицію, та побачити її на певній відстані. Щоб реклама не губилася серед великих будинків, дерев та інших локацій, створюються банери, плакати, вивіски великих розмірів. Яскраві елементи привертають увагу здалеку, і людина мимоволі ознайомлюється з тим, що їй пропонують, коли проїжджає чи проходить повз. Завдяки використанню великого шрифту, контрасту, ознайомитися з інформацією досить просто.

Головні особливості зовнішньої реклами

Зовнішня реклама розміщується на великих площинах, вона має привабливий зовнішній вигляд, не містить великих текстів. Зазвичай це зображення та невеликі текстові слогани, які легко читаються та запам'ятовуються. Їй характерні наступні важливі властивості:

  • Ненав'язливість.
  • Швидкоплинність.

Носіями міської зовнішньої реклами можуть бути різноманітні конструкції: плакати, щити, світлові установки, вивіски, штендери, вітрини, лайтбокси та інше.

Досить велику роль в ефективності зовнішньої реклами грає успішний дизайн. Він повинен бути в міру яскравим, підібрані кольори створювати гарний контраст, не містити великої кількості тексту, гарно сприйматися та добре запам'ятовувати.

Види зовнішньої реклами

Сьогодні існує досить багато варіантів, які можна застосувати для просування послуг та товарів для потенційних клієнтів. Виділяють наступні види зовнішньої реклами:

  • Щитова реклама. Один із традиційних варіантів, що найбільше зустрічається. Головна особливість такого виду полягає в тому, що вона щодня контактує з великою кількістю людей. Щити встановлюються в людних місцях, наприклад, на зупинках транспорту. Люди під час очкування можуть спокійно та уважно познайомитися з тим, що їм пропонують.
  • Брандмауери — це натягнуте полотно на щит особливо великих розмірів. Зазвичай такий варіант кріпиться на глухих стінах великих багатоповерхових будинків. Цей варіант почав активно розвиватися та поширювати з покращенням типографічних послуг, коли з'явилася можливість друкувати зображення та тексти на великих площинах.
  • Призматрон — зовні він нагадує звичайний щит, проте його лицьова сторона (де і буде розміщуватися рекламний текст) складається із тригранних призм.

Окремо також варто виділити досить сучасний вид зовнішньої реклами — це відеопанелі. Їх можна порівняти з телевізорами великих розмірів, на яких грає певний ролик, та таким чином розповідається про послуги та товари.

Новини компанії

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору