За даними одного з популярних автомобільних інтернет-сайтів, у Черкасах найгірші дороги в державі — 45,71% шляхів, за оцінкою автомобілістів, у критичному стані.
Проте з цим твердженням категорично не згоден Сергій Отрешко, начальник управління вуличної інфраструктури департаменту житлово-комунального комплексу Черкаського міськвиконкому, інформує Черкаський край.
— Поточний ремонт доріг у Черкасах цьогоріч провалено — на кінець липня проведено ямковий ремонт усього кількох вулиць, — такі заяви днями зробив депутат Черкаської міської ради, голова депутатської комісії з питань бюджету та фінансів Олег Ліходькін. Пояснивши, що причина нібито у виконавцеві ремонтів — комунальному підприємстві ЧЕЛУАШ, якому передали левову частку всіх робіт з поточного ремонту доріг міста.
— Зазвичай переможець тендеру виконував роботи на умовах сплати авансу й остаточного розрахунку уже за фактом, із урахуванням якості виконаних ним робіт. ЧЕЛУАШ же власних коштів, аби вкладати їх у ремонт, просто не має. Відповідно ремонти проводяться лише за фактом надання міською радою коштів, по які підприємство зверталося неодноразово… Уже фрезеровані, вулиці стоять без асфальтування по кілька тижнів — і це в самому центрі міста, де щодня б’ють ходові свого транспорту тисячі автомобілістів! — пояснив Олег Ліходькін.
«Заплановане встигнемо якісно відремонтувати»
Так прокоментував Сергій Отрешко закиди на адресу виконавця ремонтів. ЧЕЛУАШ станом на вівторок уже полагодив у Черкасах понад 5 тисяч квадратних метрів дорожнього покриття:
— Майже всі кошти (4 мільйони гривень), які передбачені бюджетом ще в лютому, комунальне підприємство вже використало. Незабаром — за тиждень — надійдуть ще 2,5 мільйона, якими оплатимо бітумні суміші й виготовлення асфальту. Плануємо розпочати ремонт центральних вулиць. Уже готові кілька відрізків вулиці 30 років Перемоги, де відновлено 3,5 тисячі квадратних метрів.
— Що можете сказати про якість цих ремонтів?
— Зараз чи не вперше за останні роки ремонтуємо дорожнє покриття комплексно — не забуваємо й про дрібні недоліки. Зазвичай практика була така: ресурсу обмаль, тож і ремонтували тільки крупні ями. А за рік-два тріщини та невеличкі ями перетворювалися в глибокі вибоїни. Тож цьогорічні «латки» мають послужити довше. Зважаючи на те, що роботи виконує комунальне підприємство, ціна на кожному метрі нижча в середньому на 100 гривень, ніж у приватних фірм.
— Чи достатньо, на вашу думку, обсягів ремонтів і як ви оцінюєте стан доріг обласного центру?
— Днями надійде ще 6,7 мільйона гривень на дороги, буде оголошено торги й відновлено покриття ще не однієї вулиці. А загалом щодо якості міських доріг скажу, що в Черкасах вони не гірші, ніж в інших обласних центрах і по державі. До речі, не обмежуємося самим лише асфальтуванням. Відома проблема в Черкасах — «озера» після дощів — має зникнути, адже саме ЧЕЛУАШ вже провело очищення більш ніж 100 метрів зливової каналізації, замінило на сучасні понад 100 кришок люків і решіток.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram