
З 9 червня клієнти, які приходять до Укрпошти лише по посилки, зможуть отримувати їх без черги.
Це рішення стало відповіддю компанії на відгуки клієнтів щодо черг, спричинених оплатою комунальних послуг.
Відтепер, якщо клієнт приходить до відділення Укрпошти тільки для отримання посилок і їхня кількість не перевищує п’яти одиниць, він може звернутися до оператора та має право на обслуговування поза чергою.
У компанії також підкреслюють, що рівень вчасно доставлених відправлень Укрпоштою наразі сягнув рекордних 98 %, а решта 2 % — це затримки через ворожі обстріли на Донеччині, Сумщині та Херсонщині.
«Світовим рівнем крутої доставки вважається 95 %, а лідери ринку — FedEx та UPS — пишаються своїми 95–97 %. Ми довго до цього йшли. Тепер ви можете бути впевнені, що ваше відправлення дістанеться адресата і це відбудеться чітко у строк. А можливість отримати відправлення без черг дозволить отримати вашу посилку ще швидше», — коментує генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
On Time Delivery (OTD), або доставка у встановлений строк, — це ключовий показник, що вимірює відсоток вчасно доставлених замовлень. Високий OTD свідчить про надійність та ефективність логістичного процесу. «Добрим» показником OTD вважається понад 95 %, а «відмінним» для лідерів галузі — 98 % і вище.
За інформацією пресслужби АТ «Укрпошта»
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram