"Черкаситеплокомуненерго" не прийматиме скарги на якість теплопостачання у перші дні після старту подачі теплоносія в мережу.
"Протягом 18, 19, 20 жовтня “Черкаситеплокомуненерго” не прийматимуть скарг на якість надання послуг", - зазначають у пресслужбі КП.
В цей період містяни можуть звертатися до аварійно-диспетчерської служби підприємства за телефоном +380 800 50 52 00 лише щодо аварійних ситуацій.
Водночас деякі балансоутримувачі будинків досі не звернулися, щоб заповнити внутрішньобудинкові системи, тому їх заповнення та включення опалення може зайняти від 3 до 5 днів.
Нагадаємо, Черкаси з 18 жовтня розпочинають подачу тепла до житлових будинків. У дитсадках міста опалення увімкнули 16 жовтня.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram
Ну то з таким розрахунком, не нараховуйте оплати за ці три дні . А в нас , як завжди , гра в одні ворота…