Віктор Борисов журналіст

Велике будівництво – чергове закопування грошей в землю, на якому крастимуть всі, хто до цього проекту причетний

20 червня 2020, 09:28

Пригадую, як у лютому 2013 року мене розсмішив тодішній Прем'єр Азаров. Він пояснив поганий стан доріг в Україні просто: взимку температура часто "стрибає" з плюса на мінус. Такого знущання не витримає жоден асфальт...

Хоча сам - безнадійно далекий від дорожних справ - подумав в 2013-му: чому ж тоді в сусідніх Білорусі, Польщі, Угорщині, Словаччині - стан доріг значно краще, хоча температура так само "стрибає" взимку, як і у нас?

До чого це? Зараз в Черкаській області тривають масштабні ремонти дорожного покриття. Днями їхав до Києва. На відрізку шляху від Благодатного до кордону з Київською областю, до Софієвки - це 46,3 км. - доводилося зупинятися перед світлофорами 5 разів.

На цих ділянках - реверсивний рух через ремонтні роботи. Незручно, всі нервують...Відстань в 46 км. долається майже за півтори години.

В'їхали в Київську область - траса чудова, ремонтів ніде немає. І з якого боку в Київську область не в'їжджав в останні роки - дороги (звісно, за українськими мірками) - в гарному стані.

Чому траси в сусідніх Черкаській та Київській областях неможливо порівняти?

Моє непрофесійне пояснення таке: на Київщині традиційно рівень контролю за якістю дорожних робіт - на порядок краще. Вкрасти гроші на ремонтах через те - важче.

Масштабні ремонти доріг на Черкащині, що проходять зараз, не матимуть ніякого сенсу, якщо ОДА та РДА не зуміють налагодити жорстокий контроль за якістю робіт. І змушуватимуть підрядників переробляти роботу при виявленні недоліків.

А паралельно - слід терміново обладнати ВСІ в'їзди в область приладами для вимірювання маси великогабаритного транспорту.

Якщо не виконати ці дві прості умови, програма #Велике_будівництво - чергове закопування грошей в землю, на якому крастимуть всі, хто до цього проекту причетний...

Всі тексти автора

Коментарі

Вгору