У товаристві зазначають, що не зважаючи на вимушені міри з обмеження обслуговування через запровадження карантину, необхідно своєчасно та в повному обсязі оплачувати за спожиту електричну енергію.
Запровадження надзвичайних заходів не звільняє споживачів від оплати за спожиті послуги. Це стосується як побутових, так і непобутових споживачів електричної енергії. У "Черкасиенергозбут" окремо звертають увагу бюджетних установ та організацій на необхідність врегулювання питання оплати з Казначейством.
Пам'ятайте, що взаємовідносини між електропостачальником та споживачем регулюються Правилами роздрібного ринку електроенергії, якими чітко визначено строки оплати: побутовим споживачем рахунок оплачується протягом 10 робочих днів від дня отримання, непобутовим – протягом 5 робочих днів, якщо договором не встановлено іншого терміну.
В разі несплати або неповної оплати за спожиту електричну енергію у встановлений термін, постачання електроенергії буде припинено.
У зв'язку з карантинними заходами намагайтеся вирішувати питання, що виникатимуть, дистанційно – за допомогою засобів зв'язку. Документообіг також плануються проводити переважно з використанням електронної пошти та послуг АТ «Укрпошта» (подробиці ви можете дізнатися за телефонами вашого центру обслуговування споживачів).
У разі виникнення нагальної потреби особистого спілкування з працівниками ТОВ «Черкасиенергозбут», можливість і умови такого обслуговування можна дізнатися індивідуально під час телефонного спілкування.
Через надзвичайні заходи, впроваджені у нашій країні, багато громадян змушені були піти у відпустки за власний рахунок, багато закладів закрилися і несуть збитки. Тому радимо уникнути зайвих витрат, які неодмінно виникнуть через оплату послуг відключення/підключення за заборгованість. Споживайте електроенергію відповідально. Намагайтеся заощаджувати за рахунок ефективного використання електроенергії.
*партнерський матеріал
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram