Замість паперових карток – електронні, замість самопливної черги – теж електронна. У поліклініці обласного кардіоцентру запрацювала автоматизована система супроводу пацієнтів.
Це – пілотний проект. Зініціював його голова Черкаської ОДА. Він же й випробував на собі нову медично-інформаційну систему: пройшов шлях пацієнта від реєстратури до лікарських кабінетів, - інформують у прес-службі ОДА.
– Ми поставили собі за мету – інформатизувати наші медзаклади, – наголошує Юрій Ткаченко. – За цим майбутнє. Бо це – комфорт для пацієнтів і лікарів. А найголовніше – нова якість із надання медичної допомоги. На минулій сесії обласна рада затвердила відповідну програму. Вона розрахована на кілька років. Із поліклініки кардіоцентру стартував пілотний проект. У найближчий місяць до цієї системи під’єднають увесь кардіоцентр. До того ж на Черкаській станції швидкої допомоги вже мають доступ до цієї системи. Цей «пілот» коштував обласному бюджету близько півмільйона гривень.
Ще в реєстратурі пацієнту заводять електронну картку. Тут же його записують в електронну чергу до потрібного лікаря. Той має доступ до цієї картки. Туди вписує як діагноз, так і результати обстежень, призначене лікування тощо. Усе, що раніше доводилося писати від руки в паперову картку. Ці дані зберігаються в єдиній базі й захищені. Вносити будь-які зміни в уже написане та збережене лікарі не можуть. Лише адміністратор, однак система фіксує і це.
Програму для такої новації медики обирали самі – серед трьох пропонованих. Вона вітчизняна. Налагоджувати все допомагають науковці із ЧДТУ. У Черкаській ОДА планують поширювати цей проект на решту медзакладів уже з наступного року. Для цього залучатимуть не лише бюджетні кошти, а й гранти.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram