
Із 8 вересня у відділеннях Укрпошти, що розташовані в містах і мають 2+ вікна обслуговування, з’являються експрес-вікна, які обслуговуватимуть виключно клієнтів, що прийшли отримати або відправити посилку, отримати лист або післяплату.
Відтепер, у межах пілотного проєкту, 1500+ міських відділень національного поштового оператора матимуть щонайменше два вікна:
- універсальне – для повного набору послуг (від виплати пенсій та приймання платежів до листування юридичних осіб);
- експрес – лише для відправлення й отримання посилок, отримання листів (до 5 штук) та післяплати. У цьому вікні також можна буде поповнити мобільний телефон або картку Монобанку.
Також пакети для відправки дрібних відправлень відтепер безкоштовні в усіх відділеннях Укрпошти.
Для зручності навігації клієнтів експрес-вікна будуть позначені табличками жовтого кольору з відповідним написом.
Експрес-вікна створено для надання так званих «коротких» послуг, тому час обслуговування одного клієнта не перевищуватиме 2–3 хвилин.
За повідомленням АТ "Укрпошта"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram