Відучора на роботу у черкаських тролейбусах вийшли контролери. Вони перевіряють, як пасажири здійснили оплату за проїзд, та документи у пільговиків.
Усього компанія «SMART-TICKET TECHNOLOGY», яка виграла конкурс на встановлення валідаторів у тролейбусах Черкас, найняла на роботу 15 контролерів. Частина з них – колишні контролери та кондуктори з тролейбусного парку.
Контролери працюватимуть групами по три особи, «озброєні» мобільними валідаторами. У перший тестовий день роботи на лінію вийшли 2 групи контролерів у супроводі представників компанії «SMART-TICKET TECHNOLOGY» та управління транспорту Черкаської міської ради.
Як пояснив комерційний директор компанії Вадим Чередняк, головна мета наразі – аналіз труднощів в оплаті для людей і проблем з системою.
«Сьогодні ми завершили синхронізацію мобільних валідаторів контролера з валідаторами в салонах тролейбусів. Контролери починають роботу у режимі «бойового тесту». Цей тиждень роботи матиме інформаційно-роз`яснювальний характер, вони будуть питати людей, які складнощі виникають при оплаті проїзду, також будуть вивчати проблеми, якщо вони є з нашого боку», – зазначив Чередняк.
«Штрафні санкції» за неоплачений проїзд почнуть застосовувати орієнтовно за тиждень.
«У разі проїзду без оплати на пасажира чекає два варіанти відповідальності: йому запропонують придбати квиток у контролера, який обійдеться удесятеро дорожче (100 грн). У випадку ж відмови – контролер викличе поліцію, і порушник сплатить штраф вже у двадцятикратному розмірі (200 грн), – говорить начальник управління транспорту Віталій Москаленко.
Нагадаємо, електронний квиток у черкаських тролейбусах запрацював із 1 липня. Надалі планується запровадити електронну систему оплати й у маршрутках Черкас.
За інформацією пресслужби Черкаської міськради
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram