У Черкаській ТЕЦ опублікували графік за яким працює Центр обслуговування споживачів.
Прийом абонентів фахівці здійснюють:
▪ понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 год. (обідня перерва з 12:30 до 13:18);
▪ п’ятниця – неприйомний день;
▪ субота, неділя – вихідні дні.
Також у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця фахівцями Центру формується документація для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та отримати консультацію можливо:
- за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90;
- за номерами мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.
Консультанти Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер 08:00 – 17:00; п’ятниця 08:00 –16:00 (без перерви); субота і неділя – вихідні дні.
Під час повітряної тривоги прийом не проводиться.
Листівку з показниками лічильників можливо передати через поштову скриньку, яка розміщена біля входу в Центр обслуговування.
За інформацією пресслужби Черкаської ТЕЦ
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram