Адміністрація одного з найпопулярніших суші-барів Черкас "Fugu" на сторінці в Інстаграм відреагувала на випадок отруєння містян, які вживали їжу, придбану в закладі 2 та 3 серпня.
"Наші гості – наша найбільша цінність. Ми завжди робили та будемо робити все можливе для того, аби гості відчували себе щасливими, задоволеними, а головне: почували себе у безпеці, відвідуючи наші заклади. У жодному разі не відмовчуємося і незабаром повернемося до вас з офіційними висновками усіх необхідних інстанцій! Ми зробимо усе, що в наших силах, аби подібних випадків більше не повторилося. Скоро повернемося з висновками! З повагою, адміністрація FUGU", - йдеться у повідомленні.
За словами адміністрації закладу, вони забезпечують відшкодування витрат на лікування усіх постраждалих гостей, контакти яких отримали з лікарні та які безпосередньо звернулися до суші-бару.
"Заклад Fugu працює вже 13 років і подібне трапилося з нами вперше. Ми завжди були і будемо фанатами своєї справи. Для нас важливо, аби гості отримували якісний продукт та сервіс. Тому зараз заклад проходить усі перевірки, аби виявити проблему та все виправити", - зазначають в адміністрації.
Нагадаємо, 13 людей захворіли через спалах гострої кишкової інфекції в одному із закладів харчування Черкас. Вони пов’язують своє отруєння із вживанням суші, які їли напередодні. На час перевірок заклад зачинено.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram