До початку виборчої кампанії ще довго, адже офіційно виборчий процес розпочинається за 50 днів до дня виборів, але Черкаси вже відчувають виборчий подих: кількість політичної реклами зросла в рази.
Про це йдеться на сайті Черкаської обласної організації Комітету виборців України.
Варто сказати, що майже ніколи наші кандидати не балували виборців відвертою політичною агітацією. Цей продукт потрібно відповідно маркувати і він повинен мати чітко визначені ознаки: спонукати голосувати «за», або голосувати «проти» якогось з кандидатів. До того ж на передвиборчу агітацію накладаються певні обмеження. Інша справа – політична реклама. Спеціального терміну немає, форми – довільні, обмеження – умовні, порушення законодавства практично неможливе. Це спричиняло і доволі умовну класифікацію порушень виборчого законодавства: суворо кажучи більшість із зафіксованих в минулі виборчі кампанії Черкаській області Комітетом виборців України порушень, які стосувалися обмежень ведення політичної агітації, такими не були через брак того самого визначального кваліфікуючого компонента – заклику голосувати, чи не голосувати. Сьогодні ми бачимо повторення тенденцій минулорічних кампаній: інформація про потенційних кандидатів та партії починає поступово заволодівати білбордами міста, телебаченням і радіо, Інтернет- і друкованими засобами масової інформації, і особливо соціальними мережами, де політична самореклама квітне особливо буйним цвітом
Не можна сказати, що такі публікації є фальстартом виборчої кампанії. Але для нас ці сплески активності є індикаторами намірів і задекларованим бажанням черкаських політиків продовжувати свої політичні кар’єри і балотуватися на новий строк, можливо, у раду іншого рівня.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram