У САД пояснили, чому черкаські дороги у занедбаному стані

01 березня 2019, 10:37

Служба автомобільних доріг у Черкаській області прокоментувала причини занедбаного стану доріг державного значення, про які йдеться у сюжеті "ТСН" від 26 лютого. 

Автодороги Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук та Т-24-03 Орадівка-Христинівка-Жашків-Корсунь-Шевченківський-Мошни побудовані у 60-70 роках минулого сторіччя. Дороги розраховані на рух автотранспорту, загальна вага якого не перевищує 10 тонн.

Упродовж останніх 20 років на цих дорогах не проводився поточний середній чи капітальний ремонт. Лише у 2017 році було проведено поточний середній ремонт автодороги Р-10 у межах села Червона Слобода. У 2018 році було відремонтовано поточним середнім ремонтом 4 км автодороги Р-10 у селі Мошни та проведено поточний середній ремонт мосту через річку Рось.

У САД пояснили, чому черкаські дороги у занедбаному стані

Наразі Службою автомобільних доріг у Черкаській області виготовлено проектну документацію для проведення поточного середнього ремонту ділянки автодороги загального користування державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук від кордону Канівського та Черкаського районів до села Софіївка та по селу Мошни Черкаського району.

Цього року ремонт ділянки автодороги Р-10 від села Мошни Черкаського району до міста Черкаси поточного року виконуватиметься гарячою асфальтобетонною сумішшю за рахунок коштів передбачених для експлуатаційного утримання.

У 2019 році передбачено провести поточний дрібний ремонт автодороги Т-24-03 Орадівка-Христинівка-Жашків-Корсунь-Шевченківський-Мошни аварійної ділянками у селі Мошни, шляхом влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття.

Ремонт інших ділянок автодороги Т-24-03 у межах Черкаського району проводитиметься за рахунок коштів з експлуатаційного утримання у межах виділеного ліміту фінансування.

Щорічно, навесні, інженерами Служби автомобільних доріг у Черкаській області проводиться обстеження доріг та формується список доріг та обсяг ураженості (ямковість, колійність, тріщини, вибоїни, пучини, тощо). Щоденно Служба автодоріг області інформує Укравтодор про стан автошляхів області, постійно проводиться облік ураженості ямковістю автодоріг державного значення області.

У САД пояснили, чому черкаські дороги у занедбаному стані

Так, станом на 25 лютого 2019 року у Черкаській області уражено ямковістю та деформаціями 106,5 км або 55 400 кв. м дорожнього покриття автодоріг міжнародного, національного та регіонального значення, що складає майже 12% від загальної протяжності цих доріг. По дорогах територіального значення враження уражено ямковістю та деформаціями 680 км або 621 872 кв. м, що становить майже 84% від загальної протяжності цих доріг.

За даними обстеження у 2018 році ураженість ямковістю по автодорозі Р-10 складала понад 26,5 тис. кв. м, та було ліквідовано ямковість понад 21,6 тис. кв. м. По автодорозі Т-24-03 у 2018 році ямковість складала понад 29,4 тис. кв. м. і роботи із ліквідації ямковості не проводилася через нестачу фінансування. У 2019 році ураженість ямковістю по автодорозі Р-10 складає понад 15,3 тис. кв. м, а по автодорозі Т-24-03 - понад 36 тис. кв. м. Загалом у Черкаській області понад 30 тис кв. м автодоріг державного значення потребують капітального ремонту.

У САД пояснили, чому черкаські дороги у занедбаному стані

По мережі автодоріг загального користування державного значення (міжнародного, національного та регіонального значення) аварійні ремонтні роботи із ліквідації ямковості розпочалися у лютому. Станом на 26 лютого 2019 року ліквідовано ямковість на площі майже 7 тис. кв. м.

Тому аварійний ремонт все ще залишається основним способом збереження існуючої мережі автодоріг.

За інформацією прес-служби САД у Черкаській області

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору