Наступного місяця черкащани отримають рахунки за спожиту електроенергію з оновленою інформацією. Зокрема, квитанції міститимуть дані у більш упорядкованому та спрощеному вигляді, повідомляє прес-служба ПАТ "Черкасиобленерго".
Відтепер у квитанції можна знайти телефони усіх довідкових служб підприємства. Серед них і два нові мобільні номери кол-центру (073 7818787 та 067 6904848). На них згодом можна буде передавати показники лічильників через смс. Наразі мобільний зв'язок використовуватимуть лише у голосовому режимі.
- До кол-центру часто звертаються абоненти з проханням розтлумачити рахунок, і йдеться не про показники чи тарифи, а візуальне сприйняття «платіжки», люди не розуміли частини інформації, деяка дублювалася, - говорить начальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Наталія Негода. – Переконані, що новий рахунок буде більш зрозумілим нашим споживачам..
Крім того, нова «платіжка» буде з QR-кодом для швидкої оплати через мобільний додаток Privat24. А у найближчий місяць, обіцяють у службі інформаційних технологій, споживачам нададуть можливість залишати повідомлення на автовідповідач, очікуючи на розмову з оператором кол-центру. Нагадаємо, на підприємстві також працюють над створенням особистого кабінету споживача.
Удосконалення роботи з абонентами на підприємстві почалося з приходом нового керівника Олега Самчука. Він - за ефективну та прозору роботу кожного підрозділу товариства.
Крім того, кол-центр надалі прийматиме пропозиції від громадян щодо формату оновленої розрахункової квитанції.
ДОВІДКИ КОНСУЛЬТАЦІЇ СПОЖИВАЧІ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ:
ІКЦ (9.00-16.00) - (0472) 33-57-44, розгляд скарг та звернень;
Черкаський РЕМ (7.30-16.45 ) - (0472) 356511, 395370, 395595, 395310, консультації, покази лічильників.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram