Вперше участь можуть взяти всі юристи з 5-річним досвідом роботи!
Період прийому документів: 20 липня – 2 серпня 2015 року.
Вимоги до кандидата на посаду керівника місцевої прокуратури, першого заступника керівника та заступника керівника:
- громадянство України;
- повна вища юридична освіта;
- стаж роботи в галузі права не менше 5-ти років або стаж роботи на посаді прокурора не менше 3 –х років;
- дієздатність;
- вільне володіння державною мовою;
- управлінсько-організаторські здібності;
- високий рівень морально-ділових якостей;
- відсутність незанятої або непогашеної судимості;
- непритягнення до адміністративної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення;
- відсутність захворювань, що перешкоджають виконанню обов’язків прокурора.
Основні обов’язки:
- організовує діяльність місцевої прокуратури;
- представляє місцеву прокуратуру у відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, особами, підприємствами, установами, організаціями та ін.;
- здійснює інформаційно-аналітичне забезпечення прокурорів з метою підвищення якості виконання ними своїх функцій;
- контролює ведення та аналіз статистичних даних;
- забезпечує виконання вимог щодо підвищення кваліфікації прокурорів місцевої прокуратури;
- організовує вивчення та узагальнення практики застосування законодавства виконує інші повноваження, передбачені законодавством України;
- керівник призначає та звільняє працівників в порядку, встановленому законодавством України;
- у разі відсутності керівника місцевої прокуратури заступник здійснює його повноваження.
Всю детальну інформацію про порядок проведення чотирирівневого конкурсу, повний перелік необхідних документів та адреси центрів прийому документів Ви знайдете у відповідному розділі на офіційному сайті Генеральної прокуратури України за посиланням http://www.gp.gov.ua/ua/reforms
За інформацією прес-служби прокуратури Черкаської області
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram