У комунальному підприємстві "Черкасиводоканал" відповіли на найпоширеніші питання споживачів.
Куди слід звертатися містянам, якщо немає холодної води, тиск води занизький або сталася аварія?
Всю необхідну інформацію, можна отримати та повідомити за телефонами:
- 0800 300 410 обслуговування абонентів;
- 37-35-33 диспетчер, повідомити про аварію;
- 54-36-73 додаткові послуги.
Як дізнатися, де зараз тривають ремонтні роботи на мережах?
Дізнатися цю інформацію можна на сайті КП «Черкасиводоканал». Внизу головної сторінки розміщена онлайн-карта вулиць з детальним описом, які саме ремонтні роботи зараз тривають у місті.
Там також можна знайти адреси центрів обслуговування підприємства, пунктів продажу доочищеної води та водограїв/питних фонтанчиків.
Як передати показники?
Для покращення обслуговування споживачів для фізичних та юридичних осіб розроблено декілька сучасних сервісів, завдяки яким вони можуть швидко та зручно надати нам інформацію.
Детальну інструкцію, як це зробити і обрати найзручніший спосіб передачі даних, можна знайти за посиланням https://www.bitlylinks.com/EhxHn_7w0
В які терміни важливо передавати показники із водопостачання та водовідведення?
Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 25 по 30 (31) число.
В які терміни важливо сплачувати за послуги з водопостачання та водовідведення?
Рахунки необхідно сплачувати до 20 числа поточного місяця.
За повідомленням пресслужби КП "Черкасиводоканал"
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Черкасиводоканал” отримав 5 сучасних генераторів від ЮНІСЕФ
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram