У “Черкаситеплокомуненерго” відповіли на найбільш часті питання споживачів

06 серпня 2022, 08:23

У пресслужбі комунального підприємства "Черкаситеплокомуненерго" надали роз'яснення щодо деяких питань із формування тарифу за тепло, які найчастіше ставлять споживачі.

Чи підвищилися тарифи

Як розповіли у пресслужбі, нарахування плати здійснюється підприємством відповідно до чинних тарифів. Тарифи на послуги були затверджені рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 4 жовтня 2021 року.

Відповідно до Меморандуму про врегулювання питань у сфері постачання тепла, тарифи для населення в опалювальний період 2021-2022 років залишалися на рівні торішніх. Черкаська міська рада компенсувала підприємству різницю в тарифах коштом коштів міського бюджету. 

Оплата за абонентське обслуговування

У пресслужбі пояснили, що з 1 жовтня 2021 року встановлено таку плату за абонентське обслуговування:

  • за опалення споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами у розмірі 33,74 гривні на місяць на одного абонента (з ПДВ). Ця плата нараховується протягом всього року.
  • за гарячу воду споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами в розмірі 22,31 гривня на місяць на одного абонента (з ПДВ).

Споживач не звільняється від плати у разі відсутності фактичного споживання ним послуги або у разі відключення його квартири чи нежитлового приміщення від мереж централізованого теплопостачання та постачання гарячої води, прокоментували у пресслужбі.

Нарахування при наявності індивідуального лічильника тепла

Законом передбачено встановлення лічильників, зазначили у пресслужбі:

"Власники приміщень в будівлі зобов`язані забезпечити оснащення їх вузлами розподільного обліку відповідно теплової енергії, гарячої води та питної води. Крім того, для споживачів, приміщення яких оснащені лічильниками, передбачені вимоги щодо мінімального споживання теплової енергії в опалюваному приміщенні. Розподілене питоме споживання теплової енергії в розрахунку на один квадратний метр площі (один кубічний метр об'єму) квартири не може становити менше мінімальної частки питомого споживання теплової енергії. Нарахування відповідно до показників лічильників відбуваються в опалювальний період".

Відключення споживачів від систем опалення та постачання гарячої води в багатоквартирних житлових будинках

Власники квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку мають право відключитись від систем опалення та постачання гарячої води у разі, якщо на день набрання чинності Закону України "Про житлово-комунальні послуги" не менше як половина квартир та нежитлових приміщень цього будинку вже відключені від систем опалення та постачання гарячої води.

"Єдиною та основною умовою передбаченою Порядком для здійснення права споживачів на відключення своєї квартири чи нежитлового приміщення від систем опалення та постачання гарячої води є наявність в цьому житловому будинку станом на 1 травня 2019 року, не менше як половини квартир та нежитлових приміщень, які вже відключені від систем опалення та постачання гарячої води".

Також Порядком не допускається примусове відключення власників квартир та нежитлових приміщень у разі відключення послуг інших власників квартир та нежитлових приміщень.

За інформацією пресслужби Черкаської міськради

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Карась розповів, за яких умов черкащани можуть залишитися без тепла

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарь до Олексій Пилипович Скасувати відповідь

Редкие аферисты :

услугой можеш не пользоваться,но платить обязан.Назовите ещё хоть одну страну где работает подобная афера и куда смотрит прокуратура при наличии таких мошеннических действий карася.

Олексій Пилипович :

29жовтня теплоносія в будинку що по вул.Грушекського 99 досі немає. Поряд будинок 97 там є. Звертаємося до сантехніка від Нової якості з питанням чому немає теплоносія – відповідь малий тиск в системі вода не доходить до 14 поверху. На данний час дійшла тільки до 7 поверху. Нова якість вже третій день відповідає що немає заявки , кожного дня звонять жителі дому , а заявки в них немає. Хтось може розібратись з цим??????? Коли буде тепло в квартирах.???????.

Вгору