
Із 1 квітня запрацював Центр розгляду скарг ТОВ "Черкасиенергозбут".
Мета діяльності Центру - захист прав та законних інтересів споживачів, що, імовірно, були порушені рішеннями чи діями (бездіяльністю) постачальника універсальної послуги ТОВ "Черкасиенергозбут", шляхом розгляду відповідних скарг.
"Скарга – звернення заявника з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) електропостачальника. Тобто поданню скарги передує звернення щодо вирішення спірних питань, повязаних з постачанням електричної енергії", - повідомляють у пресслужбі енергопостачальної компанії.
Центр розгляду скарг ТОВ "Черкасиенергозбут" здійснює розгляд скарг із таких питань:
- порядок зміни електропостачальника;
- договірні відносини постачання електроенергії;
- виставлення рахунків за спожиту електричну енергію;
- ціни (тарифи);
- порядок оплати за надані послуги;
- відключення за несплату рахунків та процедура відновлення електропостачання;
- інші питання, що стосуються електропостачальника.
Питання щодо обсягів споживання, показників лічильника, планових та/або аварійних відключень, роботи вузлів обліку електричної енергії тощо належать до компетенції оператора системи розподілу – ПАТ "Черкасиобленерго". Нагадаємо, з 1 квітня запрацював Центр розгляду ПАТ "Черкасиобленерго".
Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов Договорів, у разі, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом письмого звернення громадян до Центру розгляду скарг.
Спеціалісти підрозділу розглядатимуть скарги, які подано у письмовій чи електронній формі у строк не більше одного місяця з дня її надходження. А скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені питання неможливо, начальник ЦРС визначатиме термін, необхідний для їх розгляду, про що буде повідомлено заявникові. Загальний термін надання відповіді не може перевищувати сорока п’яти днів.
Надсилати скарги онлайн можна:
- на ел. адреси: crs.zbut@gmail.com та на energozbut.ck@gmail.com,
- через особистий кабінет або шляхом заповнення електронної форми, що розміщена на сайті Товариства.
Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефоном - (0472) 31-88-31.
Графік роботи ЦРС ТОВ "Черкасиенергозбут":
Пн-Чт: 08:00-17:00, Пт: 08:00-16:00
Обідня перерва: 12:00-12:48, Сб-Нд: Вихідний.
Реклама
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram