У “Черкасиенергозбуті” нагадали про сервіси, які дозволяють споживачам вирішувати більшість питань дистанційно

02 серпня 2024, 10:18

До 3 серпня триває передача даних щодо спожитої електричної енергії за липень 2024. 

Покази лічильника варто передавати до оператора системи розподілу – ПАТ "Черкасиобленерго" (або до АТ "Укрзалізниця", якщо договір про розподіл електричної енергії вами укладено саме з цим товариством).

ПАТ "Черкасиобленерго" приймає покази цілодобово за телефонами кол-центру (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48), за допомогою спеціальної форми, через особистий кабінет на своєму офіційному сайті, через Telegram-бот, а також у паблік-аккаунті у Viber.

Якщо оператор системи розподілу АТ "Укрзалізниця", то передавати показники засобів обліку слід за номерами телефонів: Козятинський лінійний відділ (м. Жашків): 068-35-83-794, (04342) 5-27-48; Дарницький лінійний відділ (Драбівський р-н, с. Кононівка): (044) 366-46-74; Шевченківський лінійний відділ: (04733) 5-25-01, 063-46-61-680, 098-41-94-312.

Сервіси ТОВ "Черкасиенергозбут", які дозволяють вирішувати майже всі питання, що стосуються електропостачання, дистанційно:

Непобутові споживачі

Непобутові споживачі мають змогу перейти на дистанційне спілкування з Товариством ледь не в повному обсязі. В цьому їм допоможуть такі прості і зручні сервіси, як Paperless та Кабінет непобутового споживача.

З детальною інструкцією для користуванням електронного документообміну можна ознайомитись за посиланням. А для використання Кабінету юридичного споживача слід звернутися до Центру обслуговування споживачів для підписання додаткової угоди та отримання унікального ключа ДПЕ.

Побутові споживачі

Побутові споживачі часом забувають про те, можуть самостійно отримати відповідь на свої питання щодо рахунку за спожиту електроенергію. До того ж, робити це цілодобово. Не виключенням є і можливість самостійно роздрукувати "платіжку" тоді, коли вона потрібна.

У цьому Вам завжди стане у нагоді Кабінет побутового споживача. Також є онлайн-сервіс ТОВ "Черкасиенергозбут" для отримання електронних рахунків. Електронний рахунок буде доставлено на Вашу електронну поштову скриньку менш ніж за 24 години після проведення розрахунку. Немає потреби чекати, коли рахунок буде доставлено на вашу адресу.

Скористатися послугою "електронний рахунок" можна в особистому кабінеті побутового споживача, або скориставшись швидкою формою на нашому сайті.

Також ТОВ "Черкасиенергозбут" доступний у соцмережі Facebook та у месенджерах Viber та Telegram.

У Telegram-чаті можна отримати оперативні та фахові відповіді на свої запитання від провідних фахівців, а дізнатись найсвіжіші актуальні новини електроенергетики у Telegram-каналі, а на YouTube-каналі ТОВ "Черкасиенергозбут" – передивитися цікаві та корисні відеоролики.

Якщо виникли побажання щодо підвищення рівня обслуговування, то варто писати рекомендації на електронну адресу ikc.zbut@gmail.com. 

За інформацією пресслужби ТОВ "Черкасиенергозбут"

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору