У "Черкасиенергозбут" наголосили, що користуючись сервісом "Кабінет побутового споживача", ви зможете заощадити свій час.
Тут у будь-який день та час доби ви можете:
- дізнатися суму, яка нарахована за спожиту електроенергію,
- з’ясувати, чи надійшли оплачені кошти на рахунок, - звірити покази лічильника, на які зроблено нарахування,
- ознайомитися з діючими тарифами на спожиту електроенергію
- та багато іншої корисної інформації.
Також особистий кабінет дає можливість сформувати і роздрукувати рахунок для оплати, а також безпосередньо оплатити спожиту електроенергію.
Отже, чому варто зареєструватися у Кабінеті побутового споживача саме зараз?
✔ Доступ до інформації 24/7 (цілодобово, без вихідних)
✔ Вичерпна історія нарахувань та оплат
✔ Можливість друку та оплати рахунку у будь-який зручний для Вас час
Що потрібно для того, щоб почати користуватися перевагами Кабінету побутового споживача?
Для початку, переходимо у «Кабінет побутового споживача» і обираємо «Зареєструватися».
Реєстрація відбувається у два кроки:
- крок перший – заповнити форму (ввести e-mail, вигадати пароль, вказати своє прізвище, ім’я, по батькові та номер телефону);
- крок другий – за допомогою рахунку за спожиту електроенергію протягом одного з останніх 3-х місяців заповнити наступні поля (місяць, за який виставлена квитанція, номер особового рахунку та сума до сплати, яка зазначена у цій квитанції) та натиснути кнопку «Додати особовий рахунок». Якщо раптом у Вас не збереглося жодної квитанції за останні 3 місяці, Ви можете отримати потрібну інформацію у телефонному режимі, звернувшись до свого ЦОС чи кол-центру.
В подальшому для користування особистим кабінетом потрібно лише вводити свій e-mail і пароль.
Які типові помилки виникають при реєстрації у Кабінеті побутового споживача?
Помилка №1: На другому кроці у полі «До сплати (3), грн» споживач замість суми, яка була вказана до оплати у платіжці за відповідний місяць, вказує суму, яку він оплатив. Як уникнути помилки №1: Вказуйте суму, яка надрукована у рахунку за обраний Вами місяць у графі «До сплати».
Помилка №2: Ви не можете перейти на наступний крок через поля, які залишилися незаповненими. Як уникнути помилки №2: Заповніть усі необхідні поля.
Помилка №3: Ви вірно вказали суму до сплати, проте повідомлення «Дані про рахунок не вірні» все рівно з’являється. Як уникнути помилки №3: Уважно звіряйте номер особового рахунку: потрібно вказувати усі одинадцять цифр, які зазначено у вашій квитанції. У номері особового рахунку не допускається вживання зайвих символів (пробілів, крапок, тире тощо).
Іноді може виникнути ситуація, коли реєстрація пройшла успішно, втім з’являється повідомлення про "помилку 463", і споживач не може увійти до свого особистого кабінету.
В такому випадку не слід хвилюватися і варто спробувати увійти у кабінет дещо пізніше. Повідомлення про помилку 463 виникає тоді, коли вхід або реєстрація припало на оновлення бази. Після оновлення бази ви знову можете користуватися усіма перевагами Кабінету побутового споживача з оновленою інформацією.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram