ТОВ «Черкасиенергозбут» хоче звернути вашу увагу на одну з особливостей застосування програми житлових субсидій. А саме на те, що субсидія має бути призначена з моменту звернення громадянина.
Проте прийняття рішення про призначення субсидії органами соціального захисту населення потребує певного часу, тому вона може бути нарахована, наприклад, у лютому, але починаючи з січня. Ця особливість має пряме відношення до порядку застосування механізму надання компенсації на оплату електричної енергії, спожиту у I кварталі 2021 року, у зв’язку зі скасуванням знижених тарифів.
Як вже повідомлялося у наших попередніх публікаціях, такі нарахування відбуваються автоматично для споживача: постачальники складають перелік споживачів, які підпадають під визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 01.02.2021 № 64 категорії, а Мінсоцполітики вносить до цих переліків свої коригування, а саме виключає тих споживачів, які отримують субсидію.
Нагадаємо, що до споживачів, які мають право на отримання такої компенсації належать споживачі, в яких встановлено електроопалення та застосовувався знижений тариф станом на 31 грудня 2020 року, а також багатодітні, прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу.
Через зазначену вище особливість призначення субсидії виникла наступна ситуація: з’явилися споживачі, які на момент уточнення списків постачальників субсидію ще не отримували і тому не були виключені з числа осіб, що має право на компенсацію.
Вже в лютому органами соцзахисту були прийняті рішення про призначення ряду споживачів житлової субсидії з січня 2021 року, оскільки звернення таких громадян були датовані саме січнем. А оскільки важливою умовою отримання компенсації є відсутність субсидії, то і права на отримання компенсації такі споживачі фактично не мали. Отже, кошти, перераховані таким споживачам, мають бути повернуті державі. Відповідно, ТОВ «Черкасиенергозбут» у березні-квітні 2021 року буде змушене проводити коригування нарахувань компенсації на оплату електричної енергії таким споживачам.
Про це йдеться у повідомленні на офіційному сайті Міністерства соціальної політики України.
Якщо після цього роз’яснення у Вас залишилися питання – звертайтеся до кол-центру Товариства або до Вашого центру обслуговування споживачів – наші фахівці із задоволенням нададуть інформацію, яка Вас цікавить.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram