У січні 2024 року Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ прийматиме звернення та працюватиме за скорегованим графіком роботи.
У пресслужбі підприємства повідомляють, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Графік роботи Центру на січень 2024 року:
1 січня – святковий день;
2, 3, 4 січня – звітний період, прийому споживачів немає;
5 січня – не приймальний день;
з 8 січня – прийом споживачів здійснюється, відповідно до звичного графіку.
Телефонувати до Центру обслуговування споживачів можна за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839 (понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – до 16:00).
Прийом консультантами Центру здійснюється за таким графіком: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 (обідня перерва 12:30 - 13:18); п’ятниця – неприйомний день.
Задля безпеки споживачів та працівників Центру під час повітряної тривоги прийом споживачів не проводять.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram
Ой, як цікаво, а вони не пишуть чому не корегують тарифи неякісні, які надавали?І коли?Чому на звернення громадян чхати хотіли?Шо це за контора, яка “героїчно” обкрадає черкащан і хто в неї директор?Так хотілося б цього мудака побачити у міськвиконкомі і послухати про його “героїзм”!