
У Черкасах відкрили сучасний Центр обслуговування клієнтів АТ «Черкасиобленерго» за корпоративними стандартами АТ «Українські розподільні мережі».
Новий центр створений для того, щоб забезпечити зручний доступ до новітніх сервісів. Його концепція базується на міжнародному досвіді й спрямована на спрощення взаємодії клієнтів із компанією.
ЦОК працює за принципом «єдиного вікна», коли сервісні підрозділи компанії, які взаємодіють із клієнтами, розміщені в одному приміщенні. Це оптимізує час клієнтів та підвищує ефективність обслуговування. Центр розташований у центральній частині Черкас, має зручну транспортну розв’язку та сучасний дизайн, а також просторе, світле приміщення з електронною чергою, переговорними кімнатами та терміналами для оплати.

Для забезпечення доступності передбачені паркувальні місця для осіб з інвалідністю, ліфт та навігаційні вказівники, включно з шрифтом Брайля.
Протягом тестового режиму роботи ЦОК вже прийнято понад 4,5 тис. заявок та надано понад 5 тис. консультацій. Найпопулярнішими послугами стали зміна власника, приєднання до електромереж, погодження проєктів, технічна перевірка приладів обліку та параметризація електролічильників.
За інформацією пресслужби Міністерства енергетики України
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram