
У Черкасах триває контроль за впровадженням електронного квитка в міському транспорті. Під час повторної перевірки обліку пасажиропотоку представники управління транспорту Черкаської міської ради та оператора системи е-квитка знову зафіксували порушення.
Зокрема, нова перевірка маршрутів, де впроваджено облік пасажирів, які оплачують проїзд готівкою показала, що водії продовжують не видавати квитки або видавати квитки старого зразка – не з валідатора. Пояснення при цьому різні: від «пасажири не хочуть брати квитки, бо вони негарні» до «мені зручніше видавати старі».
Такі дії, зазначають на сторінці оператора Smart Ticket Technology, призводять до спотворення даних про пасажиропотік, тіньового обігу коштів та зменшення надходжень до міського бюджету.
За результатами попередньої перевірки, середня кількість облікованих пасажирів на один автобус впала з понад 200 до менше ніж 60 осіб.
Міську владу закликали негайно втрутитися, аби забезпечити виконання перевізниками умов договорів і зупинити тіньові розрахунки.
При оплаті готівкою пасажири мають вимагати квиток із валідатора — лише він підтверджує оплату проїзду. У разі порушень можна звертатися на гарячу лінію 0 800 300 844. Пасажири можуть також користуватися безготівковою оплатою проїзду.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram





Яка мені різниця, який квиток, аби їхати безпечно, а то іноді, їдеш і думаєш, довезе чи ні. Не про те думки