У Черкасах презентували дизайн-код фасадів міста

29 листопада 2018, 20:03

У Черкасах презентували «Дизайн-код фасадів міста»

Комфортна для ока міська реклама за правилами. Черкащанам презентували пілотний проект графічних правил розміщення вивісок.

Громадська організація "Промолодь" разом з відділом реклами та дизайну міського середовища Черкської міської ради запровадили проект з оновлення правил розміщення рекламних вивісок у Черкасах.

У Черкасах презентували «Дизайн-код фасадів міста»

22 вересня відбулося стратегічне обговорення «Черкаські вивіски: перезавантаження», на якому зібрали думки та пропозиції від дизайнерів, архітекторів, рекламних агенцій, бізнесу та представників міської влади. Протягом двох місяців команда фахівців розробляла графічні правила з урахуванням пропозицій містян та експертів.

Днями організатори презентували пілотну версію збірника «Дизайн-коду фасадів міста Черкаси» та докладно розповіли про перші результати проекту «Черкаські вивіски: перезавантаження» та про наступні кроки. Збірник і надалі буде допрацьовуватись та популяризовуватись в дизайн-агенціях та у бізнес-середовищі.

У Черкасах презентували «Дизайн-код фасадів міста»

У Черкасах презентували «Дизайн-код фасадів міста»

Дарина Подолян, директор ГО «Промолодь», повідомила, що ця організація ще в 2016 році замислилась над тим, як зміна зовнішньої реклами може впливати на загальний вигляд міста, позбавляти від «візуального шуму» та робити його більш привабливим для мешканців та гостей Черкас.

При розробці ж «Дизайн-коду фасадів міста», окрім цікавих ідей, зібраних під час перших стратегічних обговорень, за основу взяли діючий закон України «Про рекламу та дослідження позитивного досвіду інших українських міст». За цими чинниками експертною групою й було сформовано технічне завдання.

У Черкасах презентували «Дизайн-код фасадів міста»

«Дизайн-код», за словами його творців, було розроблено максимально зрозумілим для всіх. Він вміщує кілька головних блоків — наприклад, як може бути виготовлена рекламна вивіска, які існують технології для цього, які мають бути кріплення, головні схеми розміщення вивісок (зокрема, на історичних будівлях), що таке реклама, а що таке вивіска. Для порівняння пропонується подивитись на те, який вигляд має міський простір сьогодні.

Також дизайн-код містить приклади креативних вивісок та рекламних конструкцій, тобто того, яким може бути сучасне місто.

У Черкасах презентували «Дизайн-код фасадів міста»

Начальник відділу реклами та дизайну міського середовища департаменту архітектури та містобудування ЧМР Андрій Поліщук зазначив, дизайн-код — це збірка правил та рекомендацій, які будуть застосовуватись при розміщенні елементів зовнішньої реклами чи вивісок, за допомогою яких місто Черкаси має сформувати свій власний креативний вигляд.

— Чому це важливо? Задля формування свідомості та збереження первісної архітектури. Адже більшість будівель, які ми маємо, постраждали в архітектурному плані і в радянський час, і в «дикі» 90-ті, і нині, коли не витримуються ті ж норми інсоляції, будинки захаращуються та хаотично навантажуються рекламними вивісками, — підкреслив пан Андрій. — Наступний бонус , який ми прагнемо отримати, — зробити привабливим міський простір, але при цьому створити рівні умови для всіх підприємців при розміщенні їхніх рекламних конструкцій.

 

Вгору