
Комунальне підприємство «Черкаситеплокомуненерго» отримало скарги від мешканців близько пів сотні багатоквартирних будинків про відсутність теплопостачання. При виїзді на місце комунальники зʼясовують, що хтось зі співвласників будинку на власний розсуд перекрив подачу теплоносія на будинок.
"Часто ми не можемо зрозуміти причину отриманих скарг: проблема з подачею теплоносія, чи просто будинок відключився - перекрили вхідну засувку, - коментує директор КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» Павло Карась. - Є будинки, які не беруть тепло за одноосібним рішенням голови ОСББ чи самопроголошеного власника ключів від підвалу. Водночас ми отримуємо шквал дзвінків і скарг з цього будинку".
Трапляються ситуації, що за даними комунального підприємства будинок має бути з теплом, але телеметрія з будинку не надходить. Аби зʼясувати причину, підприємство направляє аварійну бригаду, яка на місці зʼясовує, що хтось перекрив подачу теплоносія у підвалі.
"Наше підприємство просить своїх абонентів на загальнобудинкових зборах визначитися, беруть вони теплоносій чи ні. Після чого письмово повідомити КПТМ “Черкаситеплокомуненерго” про прийняте рішення", - каже Павло Карась.
Нагадаємо, з 29 жовтня жителі Черкас почали отримувати тепло у свої домівки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Кожен п’ятий будинок в Черкасах відмовився отримувати тепло”, – Карась
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram




