Проект торік зібрав 4 тисячі маленьких відвідувачів. Цьогоріч не менше. Батьки та діти активно відвідували локації, отримуючи на кожній завдання відповідно до професії. За їх виконання - зарплата у гривниках. За гривники - товари у спеціальному магазині, повідомляють на сторінці КП "Дирекція парків" у Фейсбук.
- Ми з донькою тут уперше. Мені все подобається, відвідали абсолютно всі локації. Шкодую, що не звзяла до парку і свою старшу доньку, - говорить Ірина Марштупа.
Цього разу містечко "поповнилося " новими професіями, адже у проекту побільшало партнерів.
- Безперечно, найцікавіше для дітей - пробувати себе у професії, - говорить керівник оргкомітету проекту Марина Чаплигіна. - У всіх містах діти долучаються з інтересом і захопленням.
Усього у парку Перемоги представили 40 локацій, по кілька від кожної організації-учасника. Діти мали змогу випробувати себе у ролі лікаря, промоутера, перукаря, пожежника, банкіра тощо. Крім того, на території парку працювали два профорієнтаційні намети.
- Ми вдячні проекту за його благородну мету - корисне й змістовне дозвілля для малечі, - говорить директор КП "Дирекція парків" Володимир Стойко. - Колектив підприємства зробив усе можливе, аби комфортно "прийняти" містечко на базі парку.
Наступного року проект знову завітає до міста на Дніпрі, обіцяють організатори.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram