Останнім часом у Черкасах побільшало скарг на поведінку водіїв та кондукторів маршруток. Вони, мовляв, то правила дорожнього руху порушують, то пасажирів ображають. Про, те яку ж відповідальність несуть екіпажі автобусів у разі порушення, сайт vikka.ua поцікавився у профільному департаменті.
Усього в місті курсують 275 автобусів за 26-ма маршрутами. Серед перевізників останнім часом культурою водіння, а точніше порушеннями правил дорожнього руху, відзначилися автобуси перевізника "Чарз Авто", що обслуговує 20, 25, 31 маршрути. Нещодавно у підприємства з’явився новий столичний власник, тож тут планують зайнятися ребрендингом, зокрема і очистити репутацію. Про це розповів начальник управління транспорту департаменту ЖКК Черкаської міської ради Віталій Москаленко.
За його словами, з кондукторами найменше пощастило підприємству "Черкасиавтотранс", автобуси якого курсують 21 і 26 маршрутами. З його директором уже мали розмову, а той, у свою чергу, обіцяв провести роз’яснювальну бесіду зі своїми підлеглими.
"Тільки роботодавець може вплинути на своїх працівників – такий механізм. Керівник безпосередньо вирішує і відповідальність підлеглого за порушення. Так, до прикладу, за перше порушення можуть виписати догану із позбавленням премії. Якщо ж вони систематичні, на третій раз звільняють", – розповідає Віталій Москаленко.
Як зазначив чиновник, єдиним виходом, аби обійти таку конфліктну ланку як кондуктори, є запровадження електронного квитка для проїзду у громадському транспорті. Однак про конкретику у цьому питанні поки що не йде мова. Проблемним буде й те, що у разі запровадження такої системи, понад п’ять сотень кондукторів втратять роботу.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram