В управлінні ДМС України в Черкаській області випробували чат-бота, який “супроводжує” клієнта від етапу консультації і до фактичного отримання адміністративної послуги.
Відстежувати готовність паспорта легко – у цьому переконався Володимир, житель міста Звенигородка. Він одним із перших заходився тестувати новий онлайн-сервіс міграційної служби – чат-бот. Починаючи від переліку необхідних документів та закінчуючи повідомленням про готовність ID-картки, дізнався, як то кажуть, не виходячи з дому. Спілкувався з чат-ботом через Viber, оскільки переважно користується цим месенджером.
Свій паспорт-книжечку за бажанням вирішив змінити на ID-картку. За 10 робочих днів отримав готовий документ у Звенигородському РВ УДМС України в Черкаській області. Володимир позитивно оцінює роботу онлайн-сервісів у державних установах на кшталт чат-бота ДМС. Віртуальний радник «супроводжує» від етапу консультації і до фактичного отримання адміністративної послуги. Чоловік каже, що однозначно радитиме друзям та знайомим чат-бота, якого успішно випробувано особисто.
Хоч запровадження ID-карток в Україні – тривалий процес, але щодня кількість охочих змінити паспорт громадянина України зразка 1994 року на біометричний документ у формі картки на Черкащині збільшується.
За інформацією прес-служби Управління ДМС у Черкаській області
Читайте також: Черкаський школяр отримав першу ID-карту.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram