
Сьогодні, 25 листопада, жителі Черкаської області, які ще не оплатили рахунки за спожиту електроенергію, отримають нагадування про заборгованість.
У ТОВ «Черкасиенергозбуті» нагадують, що оплату за спожиту протягом розрахункового періоду електроенергію потрібно здійснити не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо інше не передбачено договором.
Якщо споживач уже оплатив, але все ж отримав повідомлення, це може бути через кілька причин:
- неправильним номером телефону у базі даних;
- затримкою надходження платежу (особливо через АТ «Укрпошта»);
- технічною помилкою під час оплати.
У таких випадках радять звернутися до кол-центру або Центру обслуговування споживачів для уточнення інформації.
Також у компанії рекомендують користуватися сервісом «Електронний рахунок», який дозволяє швидко отримувати рахунки, контролювати платежі та здійснювати оплату онлайн.
Як підключити сервіс "Електронний рахунок"?
- Заповнити форму за посиланням: http://cabinet.energozbut.ck.ua/erahunok.
- В особистому кабінеті споживача на веб-сайті ТОВ "Черкасиенергозбут" поставити відмітку про відмову від паперових рахунків та вказати електронну пошту і номер телефону.
- Звернутися до Центру обслуговування споживачів ТОВ "Черкасиенергозбут".
За інформацією пресслужби ТОВ "Черкасиенергозбут"
Реклама
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram




