
Сьогодні та завтра мешканці області, які з певних причин не оплатили рахунки за спожиту електроенергію, отримають повідомлення з нагадуванням про заборгованість.
Про це повідомляють у пресслужбі ТОВ "Черкасиенергозбут".
Зазначимо, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електроенергію має бути внесена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Причини, через які споживачі, які вже здійснили оплату, можуть отримати повідомлення про борг:
- Неправильний номер телефону у базі даних. Телефон може не відповідати вашому особовому рахунку. Виправити це можна, звернувшись до кол-центру.
- Затримка надходження платежу. Ваш платіж ще не потрапив на особовий рахунок. Особливо часто таке трапляється при оплаті через АТ "Укрпошта", де кошти можуть надходити протягом до 7 робочих днів. Крім того, у зв’язку з воєнним станом затримки можуть виникати і при оплаті через інші сервіси. У такому випадку варто просто зачекати - як тільки кошти надійдуть, вони будуть зараховані в повному обсязі.
- Помилка під час оплати (наприклад, невірно вказаний особовий рахунок). Якщо це сталося, варто звернутися до Центру обслуговування споживачів або до установи, де споживач здійснював платіж, для виправлення ситуації.
Щоб своєчасно отримувати рахунки для оплати до 20 числа, "Черкасиенергозбут" рекомендує користуватися сервісом "Електронний рахунок". Він допомагає зекономити час, забезпечує зручний доступ до рахунків у будь-який момент та дозволяє легко здійснювати оплату онлайн.
Як підключити сервіс "Електронний рахунок"?
- Заповнити форму за посиланням: http://cabinet.energozbut.ck.ua/erahunok.
- В особистому кабінеті споживача на веб-сайті ТОВ "Черкасиенергозбут", поставивши відмітку про відмову від паперових рахунків та вказавши електронну пошту і номер телефону.
- Звернутися до Центру обслуговування споживачів ТОВ "Черкасиенергозбут".
Реклама
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram