Сьогодні черкащани, в яких є борг за електрику, отримають нагадування про заборгованість

25 серпня 2025, 12:50

Сьогодні жителі Черкащини, які з певних причин не оплатили рахунки за спожиту електроенергію, отримають повідомлення з нагадуванням про заборгованість.

В ТОВ "Черкасиенергозбут" нагадують, що плата за спожиту протягом розрахункового періоду електроенергію має бути внесена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.

Тих, хто ще не здійснили оплату за цей місяць, наполегливо просять зробити це якомога швидше.

Може бути кілька причин, якщо користувач вже здійснив оплату, але все ж отримав повідомлення про борг.

  • Неправильний номер телефону у базі даних. Телефон може не відповідати вашому особовому рахунку. Виправити це можна, звернувшись до кол-центру.

  • Затримка надходження платежу. Ваш платіж ще не потрапив на особовий рахунок. Особливо часто таке трапляється при оплаті через АТ "Укрпошта", де кошти можуть надходити протягом до 7 робочих днів. Крім того, у зв’язку з воєнним станом затримки можуть виникати і при оплаті через інші сервіси. У такому випадку варто просто зачекати—як тільки кошти надійдуть, вони будуть зараховані в повному обсязі.

  • Помилка під час оплати (наприклад, невірно вказаний особовий рахунок). Якщо це сталося, вам слід звернутися до Центру обслуговування споживачів або до установи, де ви здійснювали платіж, для виправлення ситуації.

Щоб своєчасно отримувати рахунки для оплати до 20 числа, варто користуватися сервісом "Електронний рахунок". Він допомагає зекономити час, забезпечує зручний доступ до рахунків у будь-який момент та дозволяє легко здійснювати оплату онлайн.

Як підключити сервіс "Електронний рахунок"?

  • В особистому кабінеті споживача на веб-сайті ТОВ "Черкасиенергозбут", поставивши відмітку про відмову від паперових рахунків та вказавши електронну пошту і номер телефону.

Реклама

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Реклама
Реклама
Вгору