Давно я нічого не писав про перевезення по-черкаськи. У цьому дописі я поділюся своєю думкою про ініціативу Павла Валенчука встановити валідатори, яка в теорії чудова (я сам великий прихильник технологічних реформ), а на практиці - просто жах!
Пояснюю чому:
1. У тролейбусах ситуація набагато краща: заходять контролери, які мають спеціальні пристрої, щоб перевірити чи пасажир заплатив за квиток чи ні. Проте їх недостатньо, я їжджу щодня на тролейбусі і за тиждень я зустрів лише один раз контролерів.
2. Часто не вдається оплатити за проїзд з першого разу, інколи потрібно прикладати п'ять і більше разів, щоб пройшла оплата. Це дуже незручно, адже поки ти намагаєшся заплатити за проїзд і стоїш біля валідатора кілька хвилин, позаду тебе вишикувалася черга із людей, які теж хочуть заплатити.
3. Не так часто (на власній практиці) кожен третій проїзд не працює валідатор. І під фразою «не працює» я маю на увазі, що він не працює взагалі, або вимкнений або пише, що він «в режимі очікування» і протягом всього маршруту мої спроби заплатити за проїзд виявилися невдалими. Кондуктори в автобусах нарікають на «глюк» валідаторів. І таким чином перевізники втрачають гроші не зі своєї вини, а з вини ТОВ «SMART-TICKET TECHNOLOGY» — компанії, яка повинна опікуватися роботою валідаторів, але не виконує своїх обов'язків.
4. В автобусах практично неможливо перевірити, заплатив пасажир за проїзд чи ні. Оскільки перевірку оплати в автобусах здійснюють не контролери зі спеціальними пристроями, а кондуктори автобусів (принаймні за більше ніж місяць користування, я ні разу не зустрів контролерів зі спеціальними пристроями в автобусах), то вони не мають можливості перевірити, чи заплатив за проїзд пасажир. Адже, напевно, передбачалося, що платити за проїзд будуть всі через смартфон і у всіх буде доступ до інтернету та додаток онлайн-банкінгу. Це єдиний випадок, коли можна перевірити наявність плати за проїзд в автобусах, проте ось випадки коли не можна перевірити:
4.1. Якщо розрахувався картою з NFC-чипом.
4.2. Якщо оплатив пристроями з NFC: смарт-годинник, фітнес трекер і т.д.
4.3. Якщо розрахувався телефоном але не маєш інтернету.
4.4. Якщо розразувався телефоном і є інтернет, але немає додатку онлайн-банкінгу, до якого прив'язана карта якою розрахувався.
4.5. Якщо розрахувався будь-яким доступним методом, проте не працює онлайн-банкінг, щоб показати сповіщення про списання коштів.
4.6. Коли все працює, але пасажир не хоче показувати сповіщення про списання коштів, тому що найчастіше в таких сповіщеннях показує залишок коштів, а це вже конфіденційна інформація, яку ніхто не має права змусити розголошувати без дозволу власника цих прав.
Отже, враховуючи все написане вище, я вважаю, що Павло Валенчук та підрядник у особі ТОВ «SMART-TICKET TECHNOLOGY» майже повністю провалили свою насправді чудову ініціативу. Складається таке враження, що ТОВ «SMART-TICKET TECHNOLOGY» отримує гроші за те, що нічого не робить.
Зараз у школі у молодших класах оцінки не ставлять, проте ми не у школі і не у молодших класах, тому я сміливо ставлю чотири по дванадцятибальній системі.
Віталій Гребінець, черкаський телеоператор, активіст, власний допис у Facebook.
Зніміть їх взагалі, не ускладнюйте, воно не потрібне
Потрібно, чиновникам і їхнім родичам.
Може і мета полягала в тому,щоб “отримувати гроші і нічого не робити”?Тому й результат всіх задовольняє.Так,принаймні,живуть дуже багато черкаських чиновників-отримують не працюючи.В тролейбусі мало хто взагалі платить.При цьому постійно з’являються статтті про нерентабельність підприємства.
це стиль роботи черкаської влади,кинути подачку виборця і вони будуть задоволені(бесплатно ж катаються),а на дерибан землі і бюджету ніхто вже не звертає увагу(як би, що поробиш,повезло їм,дорватись до влади).Кожен народ має той уряд, якого він заслуговує.(Жозеф де Местр).
Я змогла сплатити в тролейбусі карткою лише два рази, на початку запровадження цієї послуги. Останні рази – нічого не виходило. Підходила до різних валідаторів – не спрацьовувало. Або нехай викладають дієву інструкцію, або дійсно будуть втрачати гроші через таку організацію.
А ще є люди,що приїжджають із села.На що ви їх наражаєте!Це просто знущання якесь.
Заказухою тхне від перевізників:))
Я б поставив 0 !
Не хочуть вони працювати! А гроші гребуть!
Щодня, з моменту тестування валідатора в маршрутному автобусі ( маршрути 25, 6, 36), користуються валідаторами одиниці. Від зупинки Олени Теліги до Одеська, з 08.00 до 09.00, одна – дві особи.