Держава гарантує українцям безкоштовну допомогу та медикаменти, які передбачені Програмою медичних гарантій. Війна – це не причина для того, щоб у пацієнта вимагали гроші за надані послуги або ліки. У НСЗУ пояснили, що робити, якщо вам відмовляються надавати послуги безоплатно.
Що робити, якщо з вас вимагають гроші?
- Якщо ви переконались, що ваші права порушують або вимагають гроші за послуги, які мають бути безоплатними, зверніться з офіційною скаргою.
- Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.
- Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні.
- Також можна звернутися до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто власник.
- Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ.
Це можна зробити:
- через контакт-центр за номером 16-77;
- на поштову адресу Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073;
- або на електронну адресу info@nszu.gov.ua.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram