
В Уманській та Христинівській громадах завершили реалізацію плану заходів з приведення приміщення ЦНАП до вимог безбар’єрності.
Відтепер у цих ЦНАП доступ до адмінпослуг став зручнішим для різних категорій населення, зокрема для людей з інвалідністю, літніх людей, батьків із маленькими дітьми та інших маломобільних груп.

В обох ЦНАП оновлено інфраструктуру: облаштовано пандуси, тактильні смуги, кнопки виклику, зони очікування та створено “єдині вікна”, де ветерани війни, учасники бойових дій та члени їх родин можуть отримати послуги у зручних умовах.

Ці ЦНАПи надають широкий спектр адмінпослуг, зокрема, з отримання паспортних документів; а у ЦНАП Уманської ТГ можна отримати послуги з реєстрації транспортних засобів та видачі (обміну) посвідчення водія.

Нагадаємо, що в ЦНАП Уманської ТГ у червні відкрито новий сервіс - “Адмінсервіс Ветеран”. Також ЦНАП має технічне рішення для людей з порушенням слуху - сервіс УТОГ 24/7.

"Наразі в області вже 20 ЦНАП, а це 30% від загальної кількості ЦНАП, наблизилися до вимог безбар’єрності, що свідчить про системну та цілеспрямовану роботу громад у напрямку створення доступного сервісу для всіх громадян, незалежно від їхніх фізичних можливостей“, - повідомив директор Департаменту регіонального розвитку Роман Карманнік.
За інформацією Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОВА
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram