Я звісно розумію що вартість проїзду потрібно піднімати, оскільки ціни на АЗС це космос, однак в мене є питання до міської влади: а для кого ви зібралися встановлювати новий підвищений тариф?
Вся справа в тому, що в Черкасах легально працюють лише маршрути 21, 22, 26. Щодо решти, то з точки зору Закону міська влада до їхньої діяльності не має жодного відношення, адже договори на обслуговування маршрутів протерміновані.
Протермінування договорів є наслідком нехлюйського ставлення влади до питання громадянського транспорту. Адже в ЧМР навіть не спромоглися оголосити конкурси на перевезення, а відповідно до Закону вони мали б бути оголошені не пізніше ніж за 45 днів до моменту закінчення договорів. Для деяких маршрутів це аж листопад 2021 року.
Як бачимо, питання роботи громадського транспорту з вікна "умовного мерседесу" виглядає цілковитою дрібницею для владців. А ви і далі думайте чи приїде ваш автобус і чи отримаєте ви якусь компенсацію у випадку якщо в нього відпаде колесо і трапиться ДТП. А, і не забудьте приготувати більше коштів за проїзд... "Умовний мерседес" владця також треба заправляти.
Павло Мосійчук, громадський активіст, один з ініціаторів транспортної реформи в Черкасах, допис у Facebook
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Проїзд може коштувати і 15 гривень”: черкаські перевізники попросили міську владу переглянути тариф